Re: Kontroler winfast

Autor: Sławek K. (kobal_at_poczta.fm)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 20:57:26 MET

"Cazador" <mach11_at_wp.pl> wrote in message news:a31fg8$ob8$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
>
> Czy Ktoś ma Kontroler Ultra ATA 100 Winfast. Jak się spisuje?
> Jak wygląda boot systemu - czy trzeba ustawić jako urządzenie scsi?
> Chcę kupić HDD 40.0 GB SEAGATE Barracuda IV U100 - będzie to mój jedyny
dysk
> podłączony do tego kontrolera.

Mam abita bf 6 i ten kontroler.Bios karty przejmuje kontrole nad
startem i niezaleznie od tego co ustawie w biosie plyty-scsi czy
hd 0- systemy startuja z podpietego do karty dysku.Mozna bez
problemu wystartowac z dyskietki.Przez wszystkie windowsy jest
wykrywany jako kontroler ata ,a nie jako urzadzenie scsi.
Mam seagate U6 60Gb i w HD tach burst speed wzrosl z 27mb
do 68mb , a sequential speed z 20mb do 25mb.Instalacja bezproblemowa.
Ogolnie jestem zadowolony - przynajmniej
wszystkie napedy mam na osobnych tasmach , ustawione jako
master.