Re: Do userów At. XP 1700+

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 19:46:49 MET

"Straits" <straits_at_go2.pl> wystukał
(news:a30vo0$tqe$1_at_szmaragd.futuro.pl):

> Może mi ktoś przybliżyć, jak się spisuje ten procesor - tzn. jaka
> będzie różnica między nim, a Duronem 900-tką i jak jest możliwość
> jego przetaktowywania ? I jaka jest temperatura przy spoczynku i
> zapuszczeniu gierki - oraz jaki wentylatorek na to założyć, i czy
> duży TITAN TTC-D5TB wystarczy ?

Procesor jak procesor. Ma zielona podstawke, wydajnosc odczuwalnie
wieksza od 1500 + (przy operacjach na plikach muzycznych), do 900 to
juz przepasc. Oczywiscie w programach biurowych nie widac niemal
roznicy, ale jezeli lubisz dociazac procesor to warto wziac Athlona,
zwlaszcza, ze cena teraz przystepna (615 zl). Grzeje sie nieco
bardziej, ale przy tym Titanie (moze lepiej Spire lub CM?) powinno być
<50 st przy obciazeniu. Chodzi na 1800+, na 1900+ wywalaja sie pamieci.
Jutro sprobuje odblokowac mnoznik - niestety kontakty L1 sa pociagniete
jakas mazia.
Pozdrawiam
Egghead