Problem z płytą Abit BE6 II

Autor: Hubert Sałata (Hubert.Salata_at_agora.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 19:45:57 MET

hej
Problemem jest że płyta po włšczeniu zasilania nie daje znaku życia.
Nie wzbudza sie grafika, nie odzywa głośnik systemowy.
Po wyłšczeniu zasilania, i powtórnym jego właczeniu wszystko jest ok,
(czasami dopiero za trzecim razem jest ok.).

. Co to może być ?

Dodam że płytę mam od od kilku dni, (na testy czy jest coś warta?).
Aktualizowalem bios, ostatnia wersja XU.
Zmieniałem ustawienia w biosie. Nic nie pomogło.

codzi na niej celeron 333A w przejściówce.
Wcześniej miałem BE6 i wszystko pomykało jak należy.

Ps. jak odróżnić wesje tych płyt ? 1.1 1.2 2.2
Ja wniskuje że posiadam wersję 1.1 dlatego że bios który mam w niej
zapodany QY
znalazłem na jakiejś stronie pod wersjš 1.1.

Czy dobrze myślę ?

Pozdrawiam
Hiubi