Re: Dysk Maxtor D740-X 40gb

Autor: genesio (genesio_at_interia.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 18:56:01 MET

>> A możesz napisać po co taki test?

Chcę kupić dysk i nie wiem jaki wybrać, teraz mam Baracudę III i stwierdzam
że to było nie porozumienie kupując go, a dlatego że w takim HDtech
uzyskiwał on niewierygodną wydajność, ale rzeczywistość okazała się inna, bo
mam raptem w porywach 5 - 6mb transfer
Co ciekawe w HDtechu to cudo dalej jest świetne

> Będzie on zupełnie niewiarygodny, gdyż zależny od rozmiaru partycji,

Tak będzie nie całkiem wiarygodny, ale po porównaniu wyników z wynikami np.
chipa będę maił choćby częściowo zobrazowaną wydajność tego dysku