Re: jaki router dla SDI

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Jan 2002 - 21:33:14 MET

"PeJot" <kpejot_at_skrzynka.pl> wrote in message
> Użytkownik Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a2u0fg$f15$1_at_news.tpi.pl...

> Twierdzisz że rs232c wbudowany w his'a nie działa ze stałą prędkością
> 115Kb ale może się także połączyć przy wyższej prędkości (np.230Kb) ?
>
> To że z centrali do sdi dane lecą z szybkością max. 160Kb to wiem
> (dane+głos) ale nie słyszałem żeby RS w Hisie mógł wydolić
> ponad 115Kb ...

no chyba... innaczej tego nie wyjasnie, ze mialem 20kbajtow/s transferu, a
dokladniej:
10 cps (wg the bata) - wysylanie maila
7 kB/s (wedlug ftpa - sciaganie pliku)
3-6 kB/s (getright - sciagtanie 3 plikow)
i nie byly to jakies chwilowe transfery, bo wszytko to byly duze pliki (mail
70 mega, ftp 10 mega, get right pliki - 350, 70, kilkanascie)

a do tego program monitorujacy d-linka pokazywal 16-24 kbajtow/s

zaznaczam jeszcze, ze jak tylko sciagam, to nigdy nie przekroczylem 12
kbajtow/s (zarowno wg dlinka i lokalnie w kompie)
a wiec jak na moj gust, to mam 115200 w jedna strone, a w dwie drugie tyle?

nie sprawdzalem, czy czasowo to sie zgadza, tj czy plik 70 mB rzeczywiscie
wyslal sie z 10 kB/s w takim czasie jak to wynika z przedkosci, moze to jest
tak, ze port pracuje w half-duplexie, i sie tak przelacza, a programy
sprawdzajace to dodaja? - wlasnie mi sie nasunela taka mysl, ale nie wiem co
o niej sadzic?
albo mamy doczynienia z jakas kompresja?

PS: mam dedykowana linie do sdi, i nie mam do niej podlaczonego zadnego
telefonu, wiec u mnie zaden glos nie leci....
PS: sproboj wysylac jakis plik i sciagac cos rownoczesnie, i powiedz jakie
bedziesz mial transfery

pzdr
Zbyszek