Re: wymiana GeForce - prosze o porade!

Autor: Sebastian 'Pasik' Pasikowski (pasikowski_at_usunto.interia.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 21:49:55 MET

Dnia Sat, 26 Jan 2002 17:00:41 +0000 (UTC), Krzysiek utworzył(a):
> Roznica od 100zl do 200zl. Najtanszego GF2 Ti, ktorego mozna brac pod
> uwage czyli prolink, dosytaniesz juz za troche ponad 400zl.

Przypominam, że tu chodziło o Leadteka. A różnica w cenia nie jest ważna,
przecież tu chodzi o kupno nowej karty, a nie wymiana w sklepie (chyba,
że jest taka możliwość).

> Plynnosc w wyzszych rozdzielczosciach oraz mozliwosci FSAA.

W jakich rozdzielczościach GF2 MX traci płynność? Pow. 1280x1024, ale kto
gra w takich rozdzielczościach na 15' lub 17' monitorach. O FSAA nie będę
się wypowiadał, bo niewiem, czy jest opłacalna przy takich spadkach w
wydajności, jakie oferuje, nawet na szybszych kartach w porównaniu z
możliwościami.

> Nie obchodza mnie wyniki w 3Dmarku.

Przynajmniej tu się zgadzamy :)

Pozdrawiam
Sebastian

--
   Sebastian Pasikowski - [-pasikowski_at_interia.pl-]
   ### GG 1264107 ; ICQ 133347324  ###