Re: Temperatura P4

Autor: Tom (kroandal_at_acn.waw.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 13:47:03 MET

> Napisz jeszcze obiektywnie, jak z glosnoscia, czy nie ma nadmiernego
> halasu? Ja lubie cisze przy pracy - i na razie jest to chyba kosztem
> byc moze zbyt wysokiej temp. procesora.

Widzisz ja mam obudowa z dosc grubej blachy
tak wiec szum wentylatorow jest malo slyszalny.
I dla mnie jest do przyjecia - pracuje w nocy wiec jest to
wazne.
Wiatrak w obudowie wybralem najcichrzy jaki byl
i jeszcze go zwolnilem do 2700rpm.
Ale mimo tego i tak ladnie dmucha:)
pozdr
tom
jak bedziesz mial jakies pytania to wal na priv