Re: Temperatura P4

Autor: Jerry (jurekt_at_miramex.com.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 10:09:00 MET

Witam
Dzieki za informacje
Widze, ze duza role spelnia tu dodatkowy went. wyciagowy obok procka,
ja takiego nie mam, ale jest miejsce. by go tam zalozyc
Poza tym moj zasilacz bedacy tuz nad procesorem nie ma otworow od
dolu, wiec nie wyciaga cieplego powietrza znad procesora - ma tylko
otwory z tylu jego obudowy :((
Napisz jeszcze obiektywnie, jak z glosnoscia, czy nie ma nadmiernego
halasu? Ja lubie cisze przy pracy - i na razie jest to chyba kosztem
byc moze zbyt wysokiej temp. procesora.

Jeszcze raz moje "pomiary" temp P4/1.8GHz

1. Z zamknieta obudowa:
spoczynek 48-52 stopnie
100% obciazenie 68-72 stopnie

2. po zdjeciu lewej scianki obudowy