Re: NEOSTRADA

Autor: KUBA (glogow_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 13:46:40 MET

> delikatnie mowiac :)). Potrzebuje cos
> szybszego. Niestety w mojej okolicy nie mam szans na porzadne stale lacze,
> bo sami emeryci mieszkaja wokolo.
> Chcialbym Cie zapytac:
>
> 1. Jak to jest z ta neostrada ??? warto to brac ?? dobrze Ci sie sprawuje
??
> 2. Hm... przypuszaczam, ze max trasnfery mozliwe jak uzyskujesz to gdzies
> tak 30 kB/s, mam racje ??
> 3. Jak to jest z tymi limitami i dynamicznym IP ?? Rzeczywiscie nie mozna
> sobie swobodnie i do bolu sciagac ???
> 4. Polecilbys to ?? czy raczej olac i szukac czegos innego..

> [...]
ja tez mam sdi ale zastanawiam sie nad internet via sky, podobno transfer
jest okolo 35kb ale mozna zamawiac pliki z 2Mb wiec za 60 zl miesiecznie +
Sdi mozna miec niezle stale lacze!
niestety nie dorwalem jeszcze nikogo kto by potwierdzil te moje wiadomosci
ktore wyczytalem na stronach o ineternecie via sky
pozdrawiam
KUBA