Re: DuoPen na Xp

Autor: Sławek Pełka (slawekpelka_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 22:13:59 MET

"Xander" <alex_74_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> XP,
> duza

> Dzięki za pomysł - ale nic z tego :((
> Próbowałem i ten z w2k i z 98: ani jeden ani drugi :(
> Komunikat tego pod win2000: "Error while instaling drivers. Please contact
> your distributor" - tak :> tylko mój "distributor" ma to gdzieś...
> A ten do 98 mówi po "instalacji": że jest ok, tylko wyłącz i włącz wtyczkę
> podłączoną do usb i OK - no ale nie jest :(((
>

> Xander
Moze to bardziej ogolny problem, czesto sa jakies posty dotyczace USB w
ogolnosci.
Moze powinienes sprawdzic czy USB w twoim komputerze dziala poprawnie,
czy masz inne urzadzenia na takim porcie, albo sprawdz USB jakims programem
sluzacym
do tego celu. Pisali o takim programiku w Chipie, a program pochodzil chyba
od Intela.

--
Pozdrawiam,
Slawek.