Re: DuoPen na Xp

Autor: Xander (alex_74_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 00:50:20 MET

> W Windows XP mozna dla kazdego exec'a skonfigurowac 'compatibility mode',
> tzn.
> mozna odpalic setup.exe tak, aby myslal, ze dziala w innym systemie niz
XP,
> np. w Windows 2000 Professional.
> Jezeli twoj sterownik instaluje sie przez uruchamianie .exec'a to jest
duza
> szansa, ze to zadziala.
> Napisz czy sie udalo...
>
> Pozdrowienia,
> Slawek

Dzięki za pomysł - ale nic z tego :((
Próbowałem i ten z w2k i z 98: ani jeden ani drugi :(
Komunikat tego pod win2000: "Error while instaling drivers. Please contact
your distributor" - tak :> tylko mój "distributor" ma to gdzieś...
A ten do 98 mówi po "instalacji": że jest ok, tylko wyłącz i włącz wtyczkę
podłączoną do usb i OK - no ale nie jest :(((

Xander