Re: DuoPen na Xp

Autor: Xander (alex_74_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 01:44:42 MET

> ogolnosci.
> Moze powinienes sprawdzic czy USB w twoim komputerze dziala poprawnie,
> czy masz inne urzadzenia na takim porcie, albo sprawdz USB jakims
programem
> sluzacym
> do tego celu. Pisali o takim programiku w Chipie, a program pochodzil
chyba
> od Intela.
> --
> Pozdrawiam,
> Slawek.

Toteż właśnie, widziałem już parę postów dot. porblemów ze sprzętem w Xp i
to nie tylnko na usb od modemów do drukarek (nawet na lpt) Coś chłopaki
poknocili w mikroszicie tym razem za sterownikami...
Najbardziej denerwujący chyba jest brak reakcji producenta i dystrybutora :>
Niestety nie mam innego urządzenia na usb (i chyba dobrze :) ale jak wkładam
wtyczkę to wykrywa coś, instaluje obsługę usb hid i mówi że jest ok,
sprawdzałem we właściwościach to nawet ma na porcie usb urządzenie o poborze
100mV więc coś widzi - no ale może nie do końca (?) wprawdzie osobiście
stawiałbym na soft, a nie wadę fizyczną portu...
Płyta ECS + Athlon Xp: hmm.... sądzisz że pójdzie na tym dobrze programik
Intela? :))) - chyba prędzej spali port ;))))

pozdrawiam

Xander

P.S. W którym Chipie o tym pisali? Czy na stronce to mają?