Re: dlaczego komputer sie resetuje?

Autor: Tananis Krzysztof (tanias_at_polbox.com)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 17:08:38 MET

On Thu, 24 Jan 2002 09:19:15 +0100, "Boris" <bguss_at_szczecin.oip.pl>
wrote:

>A ja bym stawial na przerwania - o ile wymiana kolejnych
>podzespolow komputera nic nie dala. Mialem ta sama sytuacje
>(losowe resety komputera) i ustawienie reczne przerwan pomoglo.
>Przede wszystkim zwroc uwage czy modem lub sieciowka
>sa z innym urzadzeniem na jednym przerwaniu. Ja ustawilem
>oddzielnie i zero resetow.

karta sieciowa na 11 a modem na 10,

dzisiaj zauwazylem jeszcze jedna rzecz, po 45 minutach pracy GetRight
wyswietlil mi komunikat ze nie moze zaczac sciagania pliku gdyz (z
tego co zdarzylem przeczytac) brak wolnych socketow (free socket).. po
czym po 3 sekundach nastapil reset.

byc moze to ma zwiazek z moim problemem...

Dziekuje i pozdrawiam