Re: dlaczego komputer sie resetuje?

Autor: Boris (bguss_at_szczecin.oip.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 09:19:15 MET

A ja bym stawial na przerwania - o ile wymiana kolejnych
podzespolow komputera nic nie dala. Mialem ta sama sytuacje
(losowe resety komputera) i ustawienie reczne przerwan pomoglo.
Przede wszystkim zwroc uwage czy modem lub sieciowka
sa z innym urzadzeniem na jednym przerwaniu. Ja ustawilem
oddzielnie i zero resetow.

Pozdrawiam
Boris

Użytkownik Tananis Krzysztof <tanias_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:0elu4usaca38inpdap99a5evco0eclangq_at_4ax.com...