Re: dlaczego komputer sie resetuje?

Autor: Tananis Krzysztof (tanias_at_polbox.com)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 17:08:34 MET

On Thu, 24 Jan 2002 04:32:35 +0100, "Tomasz T" <labeo7_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Przyczyn moze byc bardzo wiele. Ja podejrzewalbym cos zwiazane ze sprzetem.
>Byc moze masz:
>- uszkodzone plyte lub pamieci,

testowalem juz na trzech roznych kosciach (pozyczalem od znajomych)

>- nastepuje przegrzanie procesora,

obserwuje temperature w BIOSIE zaraz po 'restarcie' i wyglada na
normalna

>- niewydalaja uklady zasilajace plyty glownej (gdy masz zainstalowane wiele
>kart),

w chwili obecnej sa: karta sieciowa, karta graficzna i modem, z
dodatkowych urzadzen zasilanych przez zasilacz sa jeszcze - dwa dyski
twarde i DVD-ROM

>- uszkodzenie lub stary BIOS (mozna probowac zrobic upgrade - u mnie to
>pomoglo)

wlasnie dzisiaj wizalem kolejna plyte glowna z polki... i niestety to
tez nie pomoglo

>- i na koncu cos w systemie win98, moze jakies niewlasciwe drivery.

zainstalowalem wszystkie łaty Microsoftu, podobie ze sterownikami -
wszystkie sa najnowsze

>Wiem ze to co napisalem nie daje jednoznacznej odpowiedzi, ale mozesz po
>kolei eliminowac mozliwe przyczyny.

staram sie je eliminowac juz od dluzszego czasu... i niestety musze
wybierac: albo spokojna praca, albo czeste 'resety' i udostepnianie
internetu znajomym

>pozdr

wzajemnie i dziekuje za pomoc