Re: dlaczego komputer sie resetuje?

Autor: Tomasz Sz (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 07:59:46 MET

Użytkownik "Tananis Krzysztof" <tanias_at_polbox.com> napisał:

> Mam takowy problem: komputer co jakis czas sam sie resetuje. Dzieje
> sie w to bardzo roznych momentach, czasem podczas pracy w jakims
> programie a czasem gdy stoi 'nieuzywany'.

Hi, stawiałbym raczej na przegrzewanie się procesora i wydaje mi się,
że masz generalnie za cieplutko w obudowie. Czasami użytkownicy
nie zdaja sobie sprawy ile daje zamontowanie dodatkowego coolera
lub zwykła ich wymiana na nowe. Spróbuj poprawić chłodzenie w obudowie
oraz sprawdź cooler procesora, może brudny, albo stary i nie chłodzi tak jak
powinien,
zobacz czy jest poprawa.

--
Z pozdrowieniami,