Re: problemy z nagrywarka - pomocy

Autor: jacematy_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 25 Jan 2002 - 14:12:04 MET

Nie wiem jak z pamięcią wirtualną ale specjalnie ustawilem TEMP na inna
partycje gdzie mam wolne 700 MB (kopiowałem plytke 400MB). Okienka zwykle
wszystkie zamykam. Dysk mam stary 2,5GB ATA-33 i CD też nie nowe, ale z innymi
plytami (oprócz CD AUDIO)nie mialem problemów.
Czy nie jest to problem z swap file?

Pozdrawiam
Jacek