Re: problemy z nagrywarka - pomocy

Autor: ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 13:41:55 MET

Użytkownik <jacematy_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich
>
> Mam problem z kopiowanie plyt CD
> Podczas robienia kopii tymczasowej system po zgraniu 160MB zawiesza sie i
dziwi
> mnie to bo na dysku D (na ktorym nagrywarka zgrywa pliki tymczasowe) mam
ok.
> 700MB. Czy ma nato wplyw ze na dysku C gdzie mam system mam tylko 130MB.
> W przypadku kopiowania plyt z danymi lub zgrywaniem plików z dysku nie mam
> zadnych problemow
> Posiadam nagrywarke LG 16x, CD 24x, 256 RAM, uzywam Easy CD Creatora.

> [...]

nie musisz nic wymieniac. problemem moze byc wlasnie bardzo mala ilosc
miejsca na partycji systemowej ...system korzysta z tych zasobow ( pamiec
wirtualna...ciekawe jak masz ustawiona? :P ). sprawdz w opcjach programu
jaki masz ustawiony katalog plikow tymczasowych (temp) ...domyslnie jest to
windows/temp. i tu jest imho problem...zmien sciezke na inna (partycje).
warto tez miec nieco wiecej miejsca wolnego na C....zobaczysz odczujesz
szczegolnie jezeli pracuja w tle jakies progsy i masz wiele pootwieranych
okienek.

ein