Jak wykonać kopie bezpieczeństwa?

Autor: Radek Kaczyński (rkaczynski_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 14:25:31 MET

Jak i czym (pry użyciu jakiego programu) wykonać kopie bezpieczeństwa zabezp
ieczonych płyt? Chodzi mi konkretnie o programy Adobe Acrobat 4.0, i gry Sho
gun i Operacja Flashpoint. Mam nagrywarkę Teac W512EB (bios- 2.05). Próbował
em już Clone CD i nie bardzo mi szło. Były problemy ze zrobieniem image'u. O
kopiowaniu z płyty na płytę nie było mowy w ogóle. A jeśli już udało się sko
piować OF to oczywiście płyta była nieczytelna. Proszę o pomoc, bo nauczony
doświadczeniem po zniszczeniu jednej (instalacyjnej) płytki z Corelem wolałb
ym nie ryzykować ponownej utraty kasy.