Re: Jak wykonać kopie bezpieczeństwa?

Autor: Egggead (WYTNIJ.egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 23:38:54 MET

"Radek Kaczyński" <rkaczynski_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:a2rm6i$jl3$1_at_h1.uw.edu.pl):

> A jeśli już udało się skopiować OF to oczywiście płyta była
> nieczytelna. Proszę o pomoc, bo nauczony doświadczeniem po
> zniszczeniu jednej (instalacyjnej) płytki z Corelem wolałb ym
> nie ryzykować ponownej utraty kasy.

Operation Flashpoint to Safe Disc-2, na Twojej nagrywarce sie nie
skopiuje. Najlepiej poprosic znajomego i/lub pirata z Plextorem lub
TEACem x24. BTW te zabezpieczenia najbardziej utrudniaja zycie legalnym
nabywcom. [OT] Przypomniala mi sie plansza dolaczana do jakiejs gry,
gdzie trzeba bylo odszukac przed kazdym odpaleniem jakis znaczek z
kilkuset, moze tysiaca.
Pozdrawiam
Egghead