problemy z nagrywarka - pomocy

Autor: jacematy_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 25 Jan 2002 - 12:13:45 MET

Witam wszystkich

Mam problem z kopiowanie plyt CD
Podczas robienia kopii tymczasowej system po zgraniu 160MB zawiesza sie i dziwi
mnie to bo na dysku D (na ktorym nagrywarka zgrywa pliki tymczasowe) mam ok.
700MB. Czy ma nato wplyw ze na dysku C gdzie mam system mam tylko 130MB.
W przypadku kopiowania plyt z danymi lub zgrywaniem plików z dysku nie mam
zadnych problemow
Posiadam nagrywarke LG 16x, CD 24x, 256 RAM, uzywam Easy CD Creatora.

Czy gdy wymienie dysk na większy i szybszy cos to pomoże?

Dzięki za każdą poradę

POzdrawiam
Jacek