MSI K7T266 pro2R i w Abit KR7A/R - jaka różnica w Raidach

Autor: Tynio (tynio_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 25 Jan 2002 - 10:43:55 MET

Witam wszystkich mam pytanie co do Raidu z firmy "Promise' a HPT-370
Mam HPT-370 i tam bez problemy mogę dołączyć dyski i nie łączy mi on w 0 lub
1
Czy też tak można zrobić na Promise ?
Ma to być jako dodatkowy kontroler ,czyli do Raida mają być połączone 2
Dyski, do zwykłego kontrolera CD-ROM , CD-RW i DVD oraz dysk w kieszeni
(tak mam połączone na mojej płycie BX-133/R )
Czy będzie bez problemu chodziło na MSI K7T266 pro2R z "Promise"

Tynio

P.S.
Pozdrowienia