Re: MSI K7T266 pro2R i w Abit KR7A/R - jaka różnica w

Autor: Jacek 'Jacoj' Jakubowski (WYTNIJ_TOjacojj_at_poczta.fm)
Data: Sat 26 Jan 2002 - 07:41:30 MET

"Tynio" <tynio_at_poczta.wp.pl> wrote in message news:a2r99f$43o$1_at_news.tpi.pl...
> Witam wszystkich mam pytanie co do Raidu z firmy "Promise' a HPT-370
> Mam HPT-370 i tam bez problemy mogę dołączyć dyski i nie łączy mi on w 0 lub
> 1
> Czy też tak można zrobić na Promise ?
> Ma to być jako dodatkowy kontroler ,czyli do Raida mają być połączone 2
> Dyski, do zwykłego kontrolera CD-ROM , CD-RW i DVD oraz dysk w kieszeni
> (tak mam połączone na mojej płycie BX-133/R )
> Czy będzie bez problemu chodziło na MSI K7T266 pro2R z "Promise"

U mnie taka konfiguracja na MSI K7T Turbo-R działa bez problemu,
należy tylko pamiętać o zastosowaniu odpowiedniego sterownika,
tzn. musi być on w wersji _bez_ Raida (no chyba, że chcesz aby te
dyski pracowały w raidzie).

Moja konfiguracja:
Promise:
primary: HDD 40GB Seagate Barracuda III
secondary: HDD 15GB IBM DJNA (kieszeń)

Standardowy IDE:
primary: CDRW Teac W54
secondary: DVD Toschiba
secondary slave: HDD Seagate 4,3GB (kieszeń)

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Prawo Liebermana - aby oszacować czas potrzebny na wykonanie jakiegoś zadania,