Re: Pomocy !!!!!!.. drukarka & VIA itd..

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 10:03:26 MET

Użytkownik "Wojtek Wawrzynowicz" <wojtek_at_motocykle.org> napisał w wiadomoœci

> Zadzwonilem do supportu, zapytali sie czy mam plyte na VIA4in1.
POwiedzialem
> ze tak, w odpowiedzi dostalem ze musze ssciaganc sterowniki do
uniwersalnej
> magistrali szeregowej..

hej,
wejdz na strone http://www.viaarena.com/?PageID=2

i sciagnij sobie najnowsze via 4in1 w wersji 4.37, to powinno wystarczyc
(zapomnij o tych z CD, bo na 100% jest to jakas egzotyczna stara wersja) -
istnieje mozliwosc, ze powinienes update'owac bios plyty.

2) usb patch, o ktorym mowili w serwisie jest do plyt na chipsetach MVP3 i
MVP4 wiec Ciebie to NIE dotyczy (AK10 jest na via kt133)

3) byc moze sa jakies nowsze sterowniki do sciagniecia dla Twojej drukarki

uzywalem juz sporo rzeczy na kt133/133A na usb i jedyny problem jaki kiedys
zaistnial (skaner umax astra) tkwil w sterownikach tego skanera pod w2k -
chociaz tez podejrzewalem wtedy chipset

dodam tez, ze nieufnosc w stosunku do kt133/133a byla moze kiedys
uzasadniona, teraz jednak jesli cos nie chce dzialac z tym chipsetem to wina
lezy zazwyczaj po stronie producenta sprzetu (niedopracowane sterowniki,
olewanie supportu sprzetu).

pozdrawiam,
pawel