Pomocy !!!!!!.. drukarka & VIA itd..

Autor: Wojtek Wawrzynowicz (wojtek_at_motocykle.org)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 12:19:56 MET

Witam!
Moze ktos z Was jest mi w stanie pomoc.
Mam problem z drukarka HP 656c no i to by bylo na tyle bo nie da sie jej
praktycznie uzywac.
Zainstalowalem ja bez najmniejszych problmeow wyrdukowala strone testowa.
i na tym skonczyla sie nasza wspolpraca, o ile pliki *.txt drukuje to np.
jakiegos *.jpg nie wydrukuje (ani przy uzyciu ACDsee ani IE) z na wydruku
pojawia sie pierwsze 2 mm obrazka a pozniej krzaki i taki blad:
http://www.deep.3d.pl/dupa.JPG
Zadzwonilem do supportu, zapytali sie czy mam plyte na VIA4in1. POwiedzialem
ze tak, w odpowiedzi dostalem ze musze ssciaganc sterowniki do uniwersalnej
magistrali szeregowej..
no i ok.Ale IMHO gdyby nie dzialalo mi USB to nie drukowalo by NIC (a na
stronie testowej jest obrazek jesiennego liscia) a taze strone wyrdukowalo
idealnie.Jednak grafiki nie chce ;|
Na CD od mainboard'a cos tam z VIA jest w nazwie, zainstalowalem ale
instalator pytal sie o wszystko (DMA, AGP, IRQ ) ale o USB nie bylo slowa
Mam Shuttle AK10
Czy ktokolwiek ma _jakiekolweik_ sugestie?
Moze spotkaliscie sie z takim problemem?
Wieci jakby to ruszyc?
Skad sciagnac w/w sterowniki dla USB?

Wielkie dzieki!

--
Pozdrawiam
zdesperowane do granic mozliwosci Wojtek