Re: Problem z HP1100

Autor: PiotrL (piotrl_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 10:10:07 MET

> Witam.
> Wystąpił mały problemik z drukarka HP LJ1100. Drukarka wciaga za kazdym
> razem po kilka kartek. Czyszczenie walków juz jej nie pomaga, jest juz po
> gwarancji i do HP chybanie warto jej zawozic. Jaki moze byc problem
> ciagniecia kilku kartek...........

Mamy w firmie kilkanascie tych (HP1100) drukarek.
Niemal we wszystkich wystepuje ten sam problem!
Tak jak wystepowal on w modelach poprzednich HP LJ5 - 6.
To co packard robi w tej materii (podajnik) to jest s@##$%!
Jesli ktos zamierza kupic sobie jakis laser niech HP sobie odpusci.
Ostatnio pojawily sie problemy z modelem HP 2200 papier
staje w srodku lub zawija sie w harmonijke mam juz dosyc HP schodzi na psy!