dlaczego komputer sie resetuje?

Autor: Tananis Krzysztof (tanias_at_polbox.com)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 01:32:17 MET

Witam

Mam takowy problem: komputer co jakis czas sam sie resetuje. Dzieje
sie w to bardzo roznych momentach, czasem podczas pracy w jakims
programie a czasem gdy stoi 'nieuzywany'. Wiem ze ma to zwiazek z
programem Wingate (wczesniej uzywalem Sygate Home Network i dzialo sie
to samo), poniewaz dzieje sie to wtedy kiedy tenze program jest
uruchomiony i kiedy inni uzytkownicy sieci do ktorej jestem podlaczony
korzystaja z internetu. Z internetu korzysta zazwyczaj 1-5 osob, i im
wiecej osob korzysta tym szybciej nastepuje restart (zazwyczaj po
30-40 minutach).

Powiedziano mi ze moze to miec zwiazek z tzw. socket limit, wiec
zwiekszylem wartosc klucza Maxconnections w:
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\VxD\MSTCP
ze 100 na 1000, niestety bez rezultatu.

"System" na ktorym pracuje komputer to Windows 98 SE, internet chodzi
przez DialUP, siec lan peer to peer,

pozatym wymienilem pamiec, plyte glowna, procesor, karte graficzna,
sieciowa i modem (z drugiego komputera) i caly czas dzialo sie to samo
:(

pozdrawiam grupe.
__
 Best Regardz 4 All