Re: Overclock Abita

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 16:23:19 MET

Jarek G. <jgoralski_at_faq.net.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> I tak to jest, jak sie dzieci biora za 'podkrecanie'.. :((

Dziękuję ogromnie za wsparcie i wielce wartościowy post. Idę o zakład że
był kiedyś dzień że pytałeś o coś i nie wiem czy tak Cię potraktowali jak
Ty mnie. Dziwne że wszystko nastąpiło po zmianie procesora na inną płytę
więc to trochę wydawało mi się dziwne..., ale nic, pewnie starł się ten
grafit. Zobaczymy jak znów odrysuje te ślady.

Mimo wszystko dziękuję za odpowiedź.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl