Re: --== ktorych plyt glownych nie kupowac ==--

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 21:36:44 MET

--6--MARshALL--9-- <6marshall9_at_interia.pl>, wrote in

> tego wlassnie nie wiem, slyszalemze celerony sa dobre

Od szyny 100MHz dobre, a od Tulipanow nawet bardzo dobre :-)
No i intel ma wyrownane ceny w rynku low-end. Wiec jak nie potrzebujesz
duzej mocy obliczeniowej to w sumie duron czy intel to bez roznicy.
Z tym, ze amd taniej rozbudowac do najszybszego procka procka, ale intela
latwiej cicho chlodzic :-)

> ale czy potem jak mi sie odechce to sa takie plyty ze bede mogl
> pozniej jakiegos AMD'eka wsadzic ?

Nie.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!