Re: Overclock Abita

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 16:20:35 MET

Luka Vandergaart <nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid> nakombinował(a) coś
takiego:
> Masz zablokowany mnoznik na procesorze - odblokuj np. olowkiem inaczej
> zawsze bedziesz mial 6,5x i mozesz sobie w nieskonczonosc przestawiac na
> 750, 800 czy 500.

Czyli najprawdopodobniejsza wersja to to że stał się pewnie ten grafit czy
jakoś tak, bo procek był podkręcany (przez mnożnik) więc sądziłem że to
odpada.

> Najpierw odblokuj mnoznik, pozniej ustaw go na nizszy, napiecie VCore na
> maxa i sprobuj dopiero.

Doładowywujemy mu napięcie :)

> Zaczalbym od wgrania najnowszego biosu (odpowiednio - wersja 64 dla
> v.1.0-1.2 oraz wersja 65 dla v.1.3 i wyzszych).

Właśnie nie mogę znaleźć nigdzie który numer odpowiada za wersję... Pewnie
trzeba zobaczyć od środka... Ale bios był nowy wgrywany więc tego problemu
nie ma chyba...

> Za niskie napiecie? :)

Hehehe, ale chodziłby pewnie za to na 101MHz - dużej róznicy nie ma. :)

> Pewnie tylko magistrala a nie mnzonikiem no i nie przy tym napieciu.

To owszem, trzeba będzie potestować resztę :)
Tylko problem jest w tym że się nie da nawet jak mnożnik zostawiam w
spokoju ;)

> W pierwszym menu HCLK+PCI dla szyny zblizonej do 100.

To rzeczywiście jest z deka utrapienie, czemu ja jestem przywyczajony do
zworek i dipów ;) Tam wszystko było pewne i kochane.
Cóż, muszę jeszcze się głębiej porozglądać po opcjach... :)

> Zacznij od przeczytania instrukcji :)

Instrukja ma coś koło 140 stron więc jest co czytać, jeszcze nie wszystko
zdążyłem obadać, ale większość już mam obadane :)

Dzięki serdecznie za pomoc.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ:  101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\     ja_at_dominik.kei.pl