Jak podlaczyc karte Real Magic (DVD) do telewizora z wejsciem Scart (Euro)???

Autor: greenski (p.zielinski3_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 13:33:41 MET

Posiadm naped DVD i karte dekodujaca Real Magic ktora pozwala mi ogladac
filmy na ekranie telewizora. Wyjście na karcie jest S-video, takie samo
gniazdo jest w TV. Wiec lacze urzadzenia przewodem S-Video (z kazdej strony
jest po 5 wtykow) . Wszystko gra jesli chodzi o wizje.Oczywiscie dzwiek
realizuje przez oddzielne wyjscie.

Mam natomiast mam problem z odbiorem na drugim TV gdzie jest wejscie Scart.
Od razu zrezygnowalem z powszechnych przejsciowek i zakupilem solidny
przewod firmy Ixos: S-video (5 pin) >> Scart. Niestety mam szary
obraz....probowalem wszelkich ustawien w setupie karty ktore moglyby usunac
ten problem. Gnizado w telewizorze tez jest ok gdyz podpinam pod niego wideo
przewodem Scart>>>Scart. Bede wdzieczny jesli ktos moze pomoc mi w tej
sprawie. Czy jest to sprawa kabla? Czy koncowka S-video nie powina miec 8
wtykow? Taka mozna tez wpiac do karty. Czytałem jednak ze przewod S-video 5
pin i 8 pin sa kompatibilne. Wiec?
pawel