Re: Jak podlaczyc karte Real Magic (DVD) do telewizora z wejsciem Scart (Euro)???

Autor: Piotr (PCF12_at_who.net)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 22:39:24 MET

greenski napisał:

>Mam natomiast mam problem z odbiorem na drugim TV gdzie jest wejscie Scart.
>Od razu zrezygnowalem z powszechnych przejsciowek i zakupilem solidny
>przewod firmy Ixos: S-video (5 pin) >> Scart. Niestety mam szary
>obraz....

Sygnał S-video różni się od composite video sposobem przesyłania
kolorów (oddzielnymi przewodami albo jednym). Telewizor
musi obsługiwać S-video na wejściu Scart, sam kształt wtyczki
nie wystarczy.

Prostsze telewizory nie obsługują S-Video. "Lepsze" mają zwykle
przełączany tryb dla wejścia AV (S-Video/Composite). Podłączenie
sygnału S-video do wejścia działającego w trybie Composite daje
obraz bez kolorów.

Jeśli telewizor nie ma wejścia S-video, możesz poszukać
konwertera S-video na composite video. Spada wtedy trochę
jakość, bo najpierw kolorki są mieszane, a potem znowu
rozdzielane.

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr