Re: [OT]

Autor: KRIS (kmodzel_at_box43.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 11:47:51 MET

Użytkownik "vertex" <vertex_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości

> Dokladnie. A jesli uwazasz, ze KRIS i Kris to taka wielka roznica, sproboj
komus
> przeczytac jednego i drugiego nicka.
> Ciekawe czy bedzie wiedzial o kogo chodzi :)

Chlopcze, mam 48 lat i nie bede na starosc zmienial pseudonimu. Tym
bardziej, ze nie jestem az tak czestym bywalcem tej grupy, wiec kilka razy
na miesiac nikomu (Krisowi) nie zaszkodzi. Zawsze mozna rzucic okiem na
email, ktory na pewno jes rozny dla obu KRISow/Krisow.
Rozumiem, ze Kris to jakas rodzina lub znajomy?

Pozdrawiam
KRIS wielkimi literami