Re: [OT]

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 15:03:09 MET

> Chlopcze, mam 48 lat i nie bede na starosc zmienial pseudonimu.

Coz...jak na 48-latka, to zbyt dobrze wychowany nie jestes:( Istotnie, jestem
od Ciebie mlodszy, choc roznica jest znacznie mniejsza, niz Ci sie zapewne
wydaje.
Ale to chyba nie daje Ci prawa do lekcewazacego traktowania, prawda ?
Poza tym, co to ma do rzeczy ile masz lat ? Zapewniam Cie ze Internet jest duzo
"mlodszy" niz Ty czy ja, wiec twoj pseudonim jest zapewne niespecjalnie wiekowy
:)
Do zmiany nicka nikt Cie oczywiscie nie zmusi, wiekszosc ludzi przestrzegajacych
netykiety robi to sama, jesli okaze sie ze na jakiejs liscie jest juz ktos o
praktycznie identycznym.

> Tym bardziej, ze nie jestem az tak czestym bywalcem tej grupy, wiec kilka razy
>
> na miesiac nikomu (Krisowi) nie zaszkodzi.

A moze, jesli jest sie juz "goscinnie" na jakiejs grupie, tym bardziej
nalezaloby sie dostosowac ?

> Zawsze mozna rzucic okiem na
> email, ktory na pewno jes rozny dla obu KRISow/Krisow.

Ciekawe podejscie...Tobie sie nie chce, wiec niech sie inni mecza, tak ?

> Rozumiem, ze Kris to jakas rodzina lub znajomy?

Zle rozumiesz. Ani rodzina, ani znajomy.
Roznica polega na tym, ze Ty zadajesz podstawowe pytania, on udziela
zaawansowanych odpowiedzi.
A ktos kto pojawia sie na liscie bardzo rzadko i szuka u niego pomocy - moze Was
latwo pomylic. Twoja rzecz zreszta.

Proponuje, zakonczmy ten temat - nie chcesz zmieniac nicka, to trudno.
W razie jakichs uwag czy pytan w tej sprawie - zapraszam na priv.

jancio