Re: Fwd: TEAC

Autor: SS (ssobieraj_at_o2.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 11:42:11 MET

Uzytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
napisal w wiadomosci
l...

> W przeciwienstwie do Ciebie mam "troche" doswiadczenia z najrozniejszymi
> czytnikami, z wariujacymi Teacami rowniez. W moim wypadku pomoglo to, co
> napisalem, teraz problemow nie ma zadnych. Jak nie masz nic madrego do
> powiedzenia, to sie nie odzywaj -- przynajmniej sie nie osmieszysz.
>
> --
Twoje doswiadczenie nic tu nie da :-(((( . Po za tym ze jestes przemadrzaly
i masz klapki na oczach . Nie mozesz zrozumiec ze inne napedy (wiekszosc z
nich) nie ma takich problemow - moga miec problemy z zywotnoscia ale nie z
konfiguracja !!!!
Chyba Teac ma jakies popieprzone biosy .... .