Re: ECS K7S5A i znikający dźwięk. POMOCY

Autor: wolmafos (wolmafos_at_wp.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 10:18:34 MET

Użytkownik "mon" <monde1_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Znika dżwięk we wszystkich aplikacjach. np. gry . Nie pomaga reinstalacja.
> sterowniki najnowsze ze strony ECS, zmiana werssji BIOSu. Może jskieś
Wasze
> sugestie pomogą mi w walce. Jeśli ktoś miał taki przypadek to proszę o
> podzielenie się doświadczeniem. Z góry dzięki:
>
> moniek

Moj kolega mial identyczny problem, jednak on mial Win98SE. Najlepsza rada:
zainwestuj w np. SB PCI 128. Wydatek nie bedzie az tak ogromny, a wzrost
jakosci natychmiastowy. Zintegrowany kodek mozna na szczescie wylaczyc w
BIOSie.
BTW pozniej zainstalowal WinXP i z tego co mi wiadomo nie mial zadnych
problemow, jednak nie wiem czy to poskutkuje, gdyz on po pewnym czasie
zrezygnowal z uzywania zintegrowanej karty ;-)
Pozdrawiam.