Re: ECS K7S5A i znikający dźwięk. POMOCY

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 24 Jan 2002 - 19:32:21 MET

Użytkownik mon <monde1_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a2lrl6$5n7$1_at_news.tpi.pl...
> ECS k7s35 256 MB SDRAM GeForce 2mx-400 Athlon 1 GHz, bios najnowszy. DX8.1,
> Win ME
>
> Znika dżwięk we wszystkich aplikacjach. np. gry . Nie pomaga reinstalacja.
> sterowniki najnowsze ze strony ECS, zmiana werssji BIOSu. Może jskieś Wasze
> sugestie pomogą mi w walce. Jeśli ktoś miał taki przypadek to proszę o
> podzielenie się doświadczeniem. Z góry dzięki:

U mnie po instalacji dx8.1 pojawiły się problemy w gierkach dla DX6 i DX7
(qrde skakać zaczęło) na GF2pro + Duron_at_1Ghz +Win98se.
W weekend chyba przeinstaluję w końcu system i wrócę do DX8.

PeJot