dysk wrócił ...

Autor: P.Kędzierski (p_kedzierski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 09:55:07 MET

  Witam
Mam kolejne pytanko w sprawie Barracudy II 30GB.
Posypała mi się kilka tygodni temu, SeaTools znalazło błędy,
zapakowałem, oddałem na gwarancji.
W poniedziałek poszedłem do sklepu, powiedzieli mi że dostaję nowy dysk.
Dokładnie ten sam typ, numer seryjny sprawdziłem - inny, ok.
Z boku, na ściankach za to widoczne rysy. Mam wrażenie że dysk był już
używany. Jest to o tyle jeszcze prawdopodobne że już od dłuższego
czasu dysków Seagate Barracuda II 30GB na rynku nowych nie ma,
więc skąd go mieli nowego wziąć.
Mam więc pytanie: jak sądzicie, czy to co mi dali będzie działać już
dobrze, czy za pół roku znów mogę się spodziewać bad sectorów ?
Jakie jeszcze zrobić testy oprócz wszystkich z SeaTools ?
Dziękuję

Przemek