Duron i page 4MB

Autor: P.Kędzierski (p_kedzierski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 10:03:42 MET

 Witam
W Athlonach i Duronach z tego co słyszałem jest błąd pojawiający się
jeśli ustawiony jest rozmiar strony pamięci na 4MB i intensywnie
 używa AGP. Był w związku z tym patch do w2k w postaci wpisu do
rejestru.
Czy orientuje się ktoś z Was może jak najprościej sprawdzić czy ma
się procesor z tym błędem ? Najlepiej nie instalując w2k ? Mam od roku
Durona 750, płytę MSI pro2a, kartę TNT M64 a ilość zwisów komputera
można na palcach jednej ręki policzyć - więc może jest ok ?
Dzięki

Przemek