Re: Problem z 2x40GB

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 08:20:06 MET

Użytkownik "Vrubel" <vrubel_at_vrubel.pl> napisał w wiadomości

> Windows 98SE, ale to nie ma znaczenia poniważ nawet Dos'a nie mogę
> uruchomić. Komputer poprostu zatrzymuje się na wykrywaniu dysków (chociaż
> wszystkie są wykryte).

nie zebym cie straszył ale niektóre dyski jakoś nie potrafią sie dogadac
!!!!
a tak przy okazji master na dłuższym kablu czy na krótszym ??
wiem wiem w wiekszości to nie ma znaczenia ale właśnie wczoraj próbowałem 3
dyski jakoś bujnąć (Samsung, WDCaviar,Seagate Baracuda - wszystkie 20GB) i
za cholere nie mogłem ani na Promise ani zwykły na MSI KT133A - w końcu
dałem sobie spokój