Re: problem z AT

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 08:26:27 MET

Użytkownik "Janusz Szydło" <janusz.szydlo_at_inetia.pl> napisał w wiadomości

> Karty też czasem nie pasują - zdarzyła mi się karta dźwiękowa (jakieś opti
> chyba) za wysoka o około 5mm - bez podkładki nie było szans na
przykręcenie

to tez takąmiałem - wygiąłem śledzia lekko !
a z tąkartą to moze być jakby złe uziemienie !!!!! pewnie płyta jest na
plastykowych bolcach i tylko styka sie właśnie w tym miejscu (choć powinna
jeszcze portem klawiatury)
weżpróbnik i looknij czy nie massz fazy na obudowie !!
ja tak ostatnio miałem i ciaszyłem sie ze przypadkowo nie oparłem o
kaloryfer czy cos innego z uziemieniem (a obudowa wiecznie otwarta i
grzebanko w środku :-)