Odp: you have at least 490K of free base memory

Autor: Pawel Bogus (pbogus_at_iname.com)
Data: Wed 23 Jan 2002 - 08:28:31 MET

to jedynie kwestia konfiguracji i usunięcia buga w windowsie, który
powoduje błędy w gospodarowaniu pomięcią, a konkretnie jej pierwszymi
640 kB. kwestia czysto softwarte'owa, nie musisz nic rozszerzac,
wystarczy skonfigurować i ewentualnie usunąć buga microsoftu w jednej
z wersji windowsa powodującego błędy w zrządzaniu pamięcią w zakresie
0-640 kB.