Optymalna konfig. przy "starszych komponentach"...

Autor: SunWoj (sunwick_at_wp.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 21:43:25 MET

Witajcie.
        Obecnie mam plyte glowna ProTeam PT-6IET, procesor Celeron
podkrecony do 333 MHz, karte graf. ATI Rage Pro AGP 4 MB TV-out, HDD
40 GB, CDRW LG 8x, CDROM Samsung 32x, 128 MB RAM Dimm, dzwiek jakistam
na 6 glosnikow /dosyc nowa na PCI/, modem Zoltrix 33k6 na zlacze ISA
/czy jakos tak/ :-)))
        Chcialbym zmienic jak najtanszym kosztem plyte glowna, i
procesor i obudowe oczywiscie bo mam teraz jakiegos AT.
        Czy grafika, RAM, modem b. dzialac na jakiejkolwiek dostepnej
plycie glownej? Bo HDD, CDRW i RAm a takze dzwiek sa dosyc nowe wiec
to raczej musi dzialac :-)))
W sumie chcialbym jakas plyte glowna zeby na razie do niej wrzucic
Durona 700 MHz a potem w miare naplywu gotowki :) dokupic sam
procesor, ewentualnie RAM...???

Prosze o pomoc bo sam wole nic nie kupowac, bo potem tylko sa
problemy... a to nie pasuje, to sie gryzie itp. :-(

Dzieki za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam.
Wojek