Re: Optymalna konfig. przy "starszych komponentach"...

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Thu 03 Jan 2002 - 08:23:01 MET

Użytkownik SunWoj <sunwick_at_wp.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:s5r63uceher87cssjdco90s6d7pq5924dk_at_4ax.com...
> Witajcie.
> Obecnie mam plyte glowna ProTeam PT-6IET, procesor Celeron
> podkrecony do 333 MHz, karte graf. ATI Rage Pro AGP 4 MB TV-out, HDD
> 40 GB, CDRW LG 8x, CDROM Samsung 32x, 128 MB RAM Dimm, dzwiek jakistam
> na 6 glosnikow /dosyc nowa na PCI/, modem Zoltrix 33k6 na zlacze ISA
> /czy jakos tak/ :-)))
> Chcialbym zmienic jak najtanszym kosztem plyte glowna, i
> procesor i obudowe oczywiscie bo mam teraz jakiegos AT.
> Czy grafika, RAM, modem b. dzialac na jakiejkolwiek dostepnej
> plycie glownej? Bo HDD, CDRW i RAm a takze dzwiek sa dosyc nowe wiec
> [...]
no w sumie to owszem pewnie po zmianie plyty i proca odczujesz dooza róznice
zwlaszcza ze pewnie ta twoja plytka AT pod tego Celka to jakies rozwiazanie
typu VIA czy Sis (w tamtych czasach b. malo wydajne)
mozesz miec problem z tym modemem ISA -wiekszosc nowych plyt nie ma ISA (i
dobrze) - wiec bedziesz musialkupic tez modemik - reszta spoko (ATi rage pro
jest chyba nawet AGPx2 - pozatym ma calkiem niezly obraz,CDRW tez starczy do
domowego uzytku a SAMSUNG x32 "uchylna klapka" to byl nawet fajny model -
sam uzywam do dzis jako adtwarzacza Audio) RAM'u starczy raczej - pozatym
drogi jest
z plyt pod tego Durona to chyba cos na KT133A (wykorzystasz SDRAM'y) mozna
by tez Sis735 ECS (mam ta plyta ale nie wiem jak z SDR) co do proca to jesli
juz nie masz kasy to kup Durona kolo 800 bo minimalna roznica ceny 1000 i
Athlona 1000 raczej juz sklania do kupna Athlona