Re: kabel HUB-komputer

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 18:04:01 MET

Użytkownik Bartosz Kiziukiewicz <kiziuk_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:suj13ug24r4th1ogndnk0tl3qtirbknkja_at_4ax.com...
> [ciach]
>
> Skrętka nieekranowana jest wyjątkowo mało odporna na wyładowania
> atmosferyczne. Nigdzie nie zaleca się (a nawet się odleca :-) )
> prowadzenia UTP na zewnątrz budynków. Straty czasami są dosyć wysokie
> (popalone porty co drugą większą burzę).

Nawet na ekranowych słyszałem o takich numerach (ciekawe tylko do czego ekran podłączyli ).
Dopiero przejście na koncentryk spowodowało że mają spokój (w każdy, razie z burzami).

PeJot