Re: Ranking sklepow komputerowych?

Autor: Pawel Topa (topa_at_icsr.agh.edu.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 18:13:18 MET

Czesc!
> 1) w Bicie nie bylem bo IMO maja ceny z kosmosu!!!
Tzn jakie? Wysokie?

> 2) Lepszy/wiekszy sklep maja na Czrnowiejskiej - mile wrazenie i chyba
> najtansze DTT2200 w K-owie :)
Musze sobie obejrzec
> 3) rowniez OK, swego czasu najtansze pamieci i nie tylko...

> 4) A najtaniej AFAIK jest tu http://www.pcprojekt.pl/ i tu najwiecej kupuje
> :)
Niesty nie maja tych komponentow, ktore ja potrzebuje. Zamierzam zlozyc
komputer, ale juz mam z dokladnosci do myszy ustalona jakie elementy
maja byc. Stad rozwazam tylko te cztery firmy.

> A tak wogole to po przegladnieciu cennikow tam gdzie najtaniej i nic innego
> mnie nie obchodzi :)
No wlasnie i z kalkulacji wychodzi mi ze Bit.

Pozdrawiam

--
Pawel Topa 			http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~topa/
Institute of Computer Sciences, University of Mining and Metallurgy