Re: Ranking sklepow komputerowych?

Autor: Kenny (kenny3_at_poland.com)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 15:08:16 MET

> Czy moglby ktos podzielic sie doswiadczeniami z krakowskimi firmami:
> 1. Bit (na mikolajskiej) - wiem ze tloczno i ciasno, ale maja chyba
> najlepsze ceny w Krakowie - poza tym ruch o czyms swiadczy.
> 2. Apollo (na Budruka) - ta firma ma jeszcze sklepy w innych miastach
> (Radomsko, Rzeszow)
> 2. Rodan na Chodkiewicza

Hejka
1) w Bicie nie bylem bo IMO maja ceny z kosmosu!!!
2) Lepszy/wiekszy sklep maja na Czrnowiejskiej - mile wrazenie i chyba
najtansze DTT2200 w K-owie :)
3) rowniez OK, swego czasu najtansze pamieci i nie tylko...
4) A najtaniej AFAIK jest tu http://www.pcprojekt.pl/ i tu najwiecej kupuje
:)
A tak wogole to po przegladnieciu cennikow tam gdzie najtaniej i nic innego
mnie nie obchodzi :)

--
Wojtek
Pozdrawiam