Re: krecic zeby nie przekrecic

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 17:44:48 MET

"wuos" <discover_at_poczta.fm> wrote in message

> Chipsecik KT266 Co do mnoznika to ma switche na plycie ale
> ich przestawienie nic nie zmienia.

Bo musisz odblokowac mnoznik :-)

> AFAIR niektore serie duronow mialy chyba zablokowany mnoznik nie?

Raczej ciezko by takie znalesc :-)

> Ja sie nie znam ale chyba jakies styki trza polaczyc?
> (moze jakis link.. albo nie sam znajde:P )

www.tomshardware.pl
Tam gdzies byl artykul. Ogulnie chodzi o to by polaczyc mostki L1
najlatwiej olowkiem.

> Hm.. a tak czysto teoretycznie, co sie bardziej oplaca?
> mniejszy mnoznik i wieksza FSB, czy mniejsze FSB z wiekszym
> mnoznikiem?

Lepiej mniejszy mnoznik i wyzsze fsb
Czyli szybszy bedzie 7x133 niz 10x100.

> Gdzies czytalem ze np. umieszczenie dwoch dyskow jeden nad drugim
> zwieksza znacznie ich temp. i znacznie skraca zywotnosc...

Z dyskami jest troche inna sprawa szczegulnie z tymi 7200 ktore calkiem
sporo sie grzeja. Ale podkrecanie procesora przy normalnych magistralach
gdzie masz ladne mnozniki dla pci nie powinno wplynac na zywotnosci
dysku.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!