Re: krecic zeby nie przekrecic

Autor: wuos (discover_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 13:53:15 MET

> Na jakim to jest chipsecie?
> Jesli masz na conajmniej chipsecie kt133A to
> odblokuj mnoznik i ustaw 7x133, tak pojdzie na 99,99%
> wyzej zalezy od szczescia i umiejtnosci.

Chipsecik KT266 Co do mnoznika to ma switche na plycie ale
ich przestawienie nic nie zmienia.
AFAIR niektore serie duronow mialy chyba zablokowany mnoznik nie?
Ja sie nie znam ale chyba jakies styki trza polaczyc?
(moze jakis link.. albo nie sam znajde:P )

Hm.. a tak czysto teoretycznie, co sie bardziej oplaca?
mniejszy mnoznik i wieksza FSB, czy mniejsze FSB z wiekszym mnoznikiem?

> Cos nie wyrabia, jaka masz doklada konfiguracje?

Soltek 75kav+ Viakt266 duron 850 , 256MB DDR
Geforce PRO 2 64Mb DDR, dzwiek zintegrowany
IBM 40Gb, ktory ma 2 miechy i juz sie czasem nie odpala (naszczescie rzadko)
ma jeszcze takie numerki IC35L040AVER07-O

> Pomijalnie :-)

Gdzies czytalem ze np. umieszczenie dwoch dyskow jeden nad drugim
zwieksza znacznie ich temp. i znacznie skraca zywotnosc...

> Samo podkrecanie nie podnosi tak bardzo temp procka, podniesienie napiecia
> najbardziej podnosi temperature procesora.

domyslnie mam 1.625 albo 1.65V nie wiem nie pamietam, pozatym softwarowe
zawsze daja nieco wyzszy wynik od ustawionego w biosie.
Teraz mam 1.7V

wuos