Re: k7s5a i zwisy

Autor: andrew (andrew18_at_wp.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 17:11:47 MET

> Tak, zasilacz czesto nie wyrabia, mysle, ze dla kart GF2 ULTRA i tym
> podobnych _powinien_ byc 300W, inaczej dokladajac cos w sloty PCI po
> prostu komp sie wiesza albo restartuje.

Dobra, dzieki, czyli juz wiem, na razie kupuje obudowe z 300W zasilaczem i
zobaczymy jak bedzie ok. to karta bedzie mogla poczekac, a jak nie, to
bedzie trzeba sie rozejzec za lepsza, tak czy inaczej kupno karty bez
wymiany zasilacza byloby z mojej stony bezsensowne. Dobrze, ze na razie
korzystam z W98SE, to FDD w W2000 mnie nie rusza, ale mogli by zrobic w
koncu Bios, co by ze wszyskim dobrze chodzil...:)).
Pozdrawiam!
-Andrew